ps3 telos.Teliwsa xtes gow3 kai simera vlepontas ena apo ta extra vids kolise ki apo tote de diavazei tipota apo oti tou petaw.Xeirotero hardware ever aneta.Apo snes kai meta to 1o mixanima pou apla xalaei etsi apo ti mia mera stin alli xoris na exei kanei pote to paramikro provlima.Launch ps2 me neo 2.2( allages) doulevei akoma, opos kai ps1 10+ xronwn (ntax auto 8imame to vaza anapoda apo mia fasi kai meta).H plaka einai oti agorasame 2 mixanimata apo to idio magazi to may tou 08 (40gb btw) kai xalasan kai ta 2. Tou xaderfou prolave gia 1vdomada tin egiisi tou 1xronou vevea.Akrivws to idio prama, mono pou tote to xe pa8ei meta apo fw update.Tora apo oti 8imame i sony zitaei 150e gia opiadipote vlavi. Eixan plano apo tin arxi mallon na dioxoun ta fat.Kai neogaf apeires periptoseis stin idia fasi.Apla mia mera stamataei na diavazei diskakia.
H plaka einai oti exei pexei elaxista, mono ta exclusives tou sxedon, kai 1 (mia) tenia bluray.Ola ta alla sto 360 ta pezw kai aneta den exei grapsei oute to 1/3 twn wrwn tou 360. Gamimeno ps3 lipon...
PS: Diavasa sto net oti se kapies faseis me system restore (3hrs + fash) ftiaxnei. Paparia...