Quote Originally Posted by Mitsmann View Post
γενικα στα πλεη οφφ θα γινει χαμος, τζελο και τζερτζελο, θα καφσουμε την Ελλαδα, θα την τριχοτομησουμε, θα αυτονομηθουν ζωνες και καπου στη γωνια θα ειναι οι οπαδαρες παο που θα λενε "μα γιατι δεν ασχολειται κανεις με μας, το πηραμε....."
τιποτα δε θα γινει
ο γαυρος θα βγει τσαμπιολι
και οι ''αδερς'' ουεφα

αλλα στα τσουτσεκια πογκρομ