telika to ESP gamaei? na plerw 600e epipelon gia na to apoxtisw?
telika to ESP gamaei? na plerw 600e epipelon gia na to apoxtisw?
Μαλακίες όχι.
Είναι παντελώς άχρηστο σε αυτοκίνητο χαμηλού βάρους και σχετικά μικρής ιπποδύναμης.
I'll bury you in your god's fucked garden
....went away with my fathers, to gather the fallen.
To return with the wisdom of the kings....
Let me dream. (Let the jewels gleam.)
Let the fallen hear:
"It never rains around here."
The sand smothered on my chest....
Was music choir...
Πάντως χτικιο θα σου έλεγα να μην βιαστείς γενικά με το Fiesta γιατί μέσα στο 2010 αναμένεται η ST έκδοση με 140άλογα και λίγο αργότερα και η RS.
1.6 120άλογα με χαλάει λίγο. Υπάρχουν πολύ καλύτερα 1.6 στην αγορά. Α και αυτό με τα πίσω ταμπούρα είναι λίγο αηδία.
I'll bury you in your god's fucked garden
A οκζ τότες.
Νόμιζα οτι ενδιαφερόσουν για την 120 άλογα έκδοση.
Πάσο.
I'll bury you in your god's fucked garden
[amnesiac] den kserw kan ti diafora kanoun ta aloga [/amnesiac]
Βούλωνε καπιταλιστή αγοραστή καινούριου αυτοκινήτου.
(aka ξέρω στο περίπου, φαντάζομαι έστω)
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Εγώ παιδιά το πήρα σήμερα και έχει 4 θήκες για καφεπότηρο!!
Σπορφμ και ερασπόρ μπήκαν ήδη στις μνήμες οπότε είναι έτοιμο για ταξίδι.
Για πείτε λίγο, έχει ένα κουμπάκι asr off, το οποίο αν το πατήσεις σου βγάζει ένα προειδοποιητικό σήμα, τι είναι το asr και τι γίνεται αν το βάλω στο οφφ;
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Αντισπίν κοντρολ είναι αμνήζιακ.
Βγάλτο οφ και άρχισε τα παντιλίκια με το χέρι έξω απο το παράθυρο.
ACCELERATION SLIP REGULATION
(ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ)
Σύστημα που προλαμβάνει το "σπινάρισμα" των κινητήριων τροχών. Το σύστημα μετρά και συγκρίνει συνεχώς την ταχύτητα των τροχών που ανήκουν στην ίδια πλευρά του αυτοκίνητου (δηλ του εμπρός δεξιού με των πίσω δεξιό και αντίστοιχα των εμπρός αριστερό με των πίσω αριστερό). Το σύστημα επεμβαίνει όταν υπάρχει συγκεκριμένη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών της ίδιας πλευράς. Αυτή η διαφορά ταχύτητας δηλώνει ολίσθηση των κινητήριων τροχών. Για να ελεγχθεί η ολίσθηση αυτή το σύστημα αρχικά μειώνει την ροπή του κινητήρα αλλάζοντας την προπορεία ανάφλεξης αν αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα κλείνει το γκάζι του κινητήρα μειώνοντας και άλλο την ροπή και αν και αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα επεμβαίνει τελικά φρενάροντας το τροχό που ολισθαίνει.
I'll bury you in your god's fucked garden
Σε πιο απλά ελληνικά; Τι κάνει στην πράξη και αν το βγάλω σε τι βελτιώνεται το αμάξι και σε τι γίνεται πιο επικίνδυνο; Και τι είναι τα παντιλίκια.
έντιτ : τώρα είδα το έντιτ.
έντιτ 2 : αλλά μπορείς να απαντήσεις κιόλας αν δε βαριέσαι.
Last edited by Amnesiac.; 12-02-2010 at 13:12.
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Κοίτα όταν ο καιρός είναι ψιλοχάλια (βροχές, χιόνια κλπ) αλλά και όταν η ποιότητα ασφάλτου στην οποία κινείσαι είναι κακή, καλό είναι να το έχεις on.
Σε γενικές γραμμές και στην καθημερινή κίνηση σου, εφόσων με ρωτάς εγώ θα το είχα off, γιατί θα σου σπάει τα @@ κάθε τρείς και λίγο με το παραμικρό σπινάρισμα των τροχών.
Γενικά δεν επιτρέπει τους τροχούς που έχουν την κίνηση, συγκεκριμένα σε εσένα μπροστά δηλαδή, να σπινάρουν.
Αυτο βεβαίως δεν ισχύει μόνο για τις εκκινήσεις αλλά και αν πχ μπείς σε μια στροφή και κάποιος τροχός γλιστρήσει.
Καλό είναι να το έχεις συνέχεια on, ούτε καίει περισσότερη βενζίνη, ούτε καταναλώνει ρεύμα, οπότε ζμπούτσας.
Απλά παίζει σε κάποια φάση μετα απο καιρό να σε σπάει τα νεύρα.
I'll bury you in your god's fucked garden
Σε θέματα προσπεράσεων κτλ θα δημιουργεί πρόβλημα;
Α, μιας και είναι η εκπαιδευτική ώρα, το esp τι είναι;
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.