Όπως το λέει ο ρέηβεν, μπορεί να υπήρξαν στόχοι αλλά από την αρχή γνωρίζαμε όλοι ότι μόνο αν πουληθούν παίκτες και βρεθεί καλός και δανεικός θα παίρναμε κάτι. Ήταν απόλυτα σαφές και δεν έγραψε κανείς ποτέ "έρχεται ο τάδε", εκτός από κάτι γατες που γράφουν έτσι κι αλλιώς οτιναναι.

Ακόμα μιλάει για εκπρόσωπους ο "έχει διχτάκι το καραισκακη".

ε ροφλ