Quote Originally Posted by phthoggon View Post
 
Ακούστε εδώ ή συνεχίστε για λέτε για την καινούργια ΠΑΤΑΤΑ του ψευτο-σάπιου χριστού, ανίδεοι!
Δεν άκουσα και συνεχίζω να συζητώ για την μπάντα που ΠΕΤΣΩΝΕΙ αδιακρίτως. Για ηρέμησε...