Originally Posted by phthoggon Ακούστε εδώ ή συνεχίστε για λέτε για την καινούργια ΠΑΤΑΤΑ του ψευτο-σάπιου χριστού, ανίδεοι! Δεν άκουσα και συνεχίζω να συζητώ για την μπάντα που ΠΕΤΣΩΝΕΙ αδιακρίτως. Για ηρέμησε...
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME, LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!
View Tag Cloud
Forum Rules