Quote Originally Posted by Phantom Duck View Post
κακώς, ο παλαίμαχος του ολυμπιακού και της ΑΕΚ έπρεπε να κάνει αντικειμενική κριτική.
φιξντ
μιλαμε για ντερμπυ μεταξυ 2 εκ των μεγαλυτερων ομαδων της χωρας
αυτος που περιγραφει / σχολιαζει πρεπει να κανει αντικεμεινη κριτικη, ναι
ακομα κι αν ειναι ο Τσουκαλας ή ο Χ''μουσιας
το ματς το εβλεπε ολος ο κοσμος, οχι μονο Ολυμπιακοι

απλα πραματακια και τα μπερδευετε