φιξντ![]()
μιλαμε για ντερμπυ μεταξυ 2 εκ των μεγαλυτερων ομαδων της χωρας
αυτος που περιγραφει / σχολιαζει πρεπει να κανει αντικεμεινη κριτικη, ναι
ακομα κι αν ειναι ο Τσουκαλας ή ο Χ''μουσιας
το ματς το εβλεπε ολος ο κοσμος, οχι μονο Ολυμπιακοι
απλα πραματακια και τα μπερδευετε






