ολα τα λεφτα ειναι το πάντως αν ήταν ο Γιάχιτς και ο Καράμπελας στη θέση του Ντιόγκου και του Τοροσίδη (στον 1ο γύρο) θα είχαν φάει σίγουρα κόκκινη για αγκωνιές.



και γιατι δε φαγανε χτες για πιο εμφανη παραδειγματα 2ης κιτρινης κυριε Ξανθοπουλοκερκοπορτα?