αν η διοικηση εστησε το παιχνιδι, αυτο θα σημαινει οτι τουλαχιστον εχουμε διοικηση!!!!!
χαχαχαχα
<menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
<menumission> eunouxismenh orka