Quote Originally Posted by Zoonchild View Post
Quote Originally Posted by Daffy View Post
lefteria ston stoiximatiko irakli!
αν η διοικηση εστησε το παιχνιδι, αυτο θα σημαινει οτι τουλαχιστον εχουμε διοικηση!!!!!

χαχαχαχα