Πόσους μήνες κουοτσάρει την ομάδα ο κολλητός του Ρόνι?
Σε πόσα ματς είχε την πολυτέλεια να επιλέξει ματαξύ δύο(2) παιχτώνε για μια(1) θέση, οποιαδήποτε θέση της ενδεκάδας?
Τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει σε μια ομάδα που αναγκάζεται να κατεβαίνει με βασικό τον Κορδονούρη της Ισπανίας, τον κολλητό του Κορδονούρη της Ισπανίας, τον Κορδονούρη της Αλγερίας και το ξώγαμο του Ρουμενίγκε της Ελλάδας(οι οποίοι υπήρξαν μάλιστα συγκινητικοί μέσα στην αμπαλοσύνη τους), ο κολλητός του Φάμπρεγας ας πούμε???
Δεν θέλω να υποστηρίξω το Ζήκο, ακόμα και αν ήταν να πάρουμε τον Χίντιγκ θα ήμουν αντίθετος στην απομάκρυνση του Χ Τιμούρ μέσα σε τρείς μήνες ξέρωγω, αλλά με αναγκάζετε με τις τρέλες σας =Ρ
Σας τρώει ο κώλος σας για παλαίμαχους υπηρεσιακούς μαθητευόμενους μάγους που τη μπονάνε τη φανέλα, θαρρώ
Το υπόλοιπο ποστ θίγει νηφάλια γνωστές πληγές, δεν κοουτάρω άλλο.







