Quote Originally Posted by nothingman View Post
ο άλλος λέει να μη διώξουμε το ζίκο γιατί είναι διάσημος και έχει το τηλέφωνο του ροναλντίνιο. ας μου πει κάποιος ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ που έχει κάνει ο ζίκο στον ολυμπιακό σωστά. τι σκατά άλλαξε ο τύπος, σε ποιο ματς έστησε καλά την ομάδα, αυτή την ομάδα που έχει, με τις τρομερές ελλείψεις και όλα αυτά που ξέρουμε. ένα παιχνίδι ρε πούστη μου που το πήραμε επειδή είχαμε τον κολλητό του ροναλντίνιο στον πάγκο και δε θα παίρναμε αν είχαμε τον κολλητό του κορδονούρη.
Πόσους μήνες κουοτσάρει την ομάδα ο κολλητός του Ρόνι?
Σε πόσα ματς είχε την πολυτέλεια να επιλέξει ματαξύ δύο(2) παιχτώνε για μια(1) θέση, οποιαδήποτε θέση της ενδεκάδας?
Τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει σε μια ομάδα που αναγκάζεται να κατεβαίνει με βασικό τον Κορδονούρη της Ισπανίας, τον κολλητό του Κορδονούρη της Ισπανίας, τον Κορδονούρη της Αλγερίας και το ξώγαμο του Ρουμενίγκε της Ελλάδας(οι οποίοι υπήρξαν μάλιστα συγκινητικοί μέσα στην αμπαλοσύνη τους), ο κολλητός του Φάμπρεγας ας πούμε???


Δεν θέλω να υποστηρίξω το Ζήκο, ακόμα και αν ήταν να πάρουμε τον Χίντιγκ θα ήμουν αντίθετος στην απομάκρυνση του Χ Τιμούρ μέσα σε τρείς μήνες ξέρωγω, αλλά με αναγκάζετε με τις τρέλες σας =Ρ

Σας τρώει ο κώλος σας για παλαίμαχους υπηρεσιακούς μαθητευόμενους μάγους που τη μπονάνε τη φανέλα, θαρρώ


Το υπόλοιπο ποστ θίγει νηφάλια γνωστές πληγές, δεν κοουτάρω άλλο.