αμα ειναι να λετε μαλακιες (που οκ, warlord εισαι) πειτε τις σωστα.
το οτι κερδισε η αεκ δε κανει λιγοτερο αστειο το πριμ.
ειναι σαν να σου χρωσταω 500 ευρω και να σου λεω "που σαι ρε μαγκιτη, αμα μου γραψεις αυτο το σιντι Κιριθ Ουνγκολ και ακουγεται καλα, θα σου δωκω ενα πενηνταρικο"
αλλα οταν εισαι κρετινος, μερικα πραγματα αντιληψης ειναι δυσκολα, δεν εχω προβλημα με αυτο.





