Δεν έχω ξαναδεί χειρότερο Ολυμπιακό τα τελευταία 155 χρόνια. Πραγματικά απίστευτα χάλια. Για γέλια το στήσιμο της ομάδας από το Ζίκο, την έμπνευση να βάλει τον Κατσικογιάννη δε τη σχολιάζω καν, το ακόμα χειρότερο είναι ότι σε όλο τον αγώνα παίζαμε με επιθετικούς τον Αβραάμ και το Μέλμπεργκ. Πολύ προγκρέσιβ τακτική δε μπορείτε να πείτε.
Πρέπει να πέσει τρελό πρόστιμο και στους παίχτες, τόση αδιαφορία και έλλειψη πάθους είναι προκλητική. Γαμημένα ζόμπι που βαρίοντουσαν να κουνήσουν τον κώλο τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Δε λέω ότι τελείωσε το πρωτάθλημα, έχω εμπιστοσύνη στον Παναθηναϊκό ότι θα είναι χεσμένος στα υπόλοιπα ματς, αλλά απότι φαίνεται κάνουμε ότι μπορούμε για να το χαρίσουμε.





