νομίζω γύρω στα 220 θέλει, βάλε άλλα 80 φόρους μεταβίβασης (τοσο είναι), με 2.800 το οδηγάω σε ένα μήνα.
νομίζω γύρω στα 220 θέλει, βάλε άλλα 80 φόρους μεταβίβασης (τοσο είναι), με 2.800 το οδηγάω σε ένα μήνα.
Παρακαλείται ο χρήστης Dragonlord να αναπτύξει τη θεωρία του (με την οποία συμφωνώ) για τους οδηγούς BMW.
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Κι εγώ συμφωνώ χωρίς να την ξέρω.
Φήμες λένε ότι οι BMW μασουλάνε cds με Prince Billy.
Throughout the times of perplexity and illusion
We've got some last Gods left, worth keeping
That go by such names as Kindness and Honesty.
I want us to hold swords again
As in the years of the old tales.
But this time, to fight for Dignity and Solidarity.
Against the waves of darkness and death
I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.
![]()
αν σ' αρέσει τότε πάρ' το
όσο για τα σέρβις μα φανταστείς ότι θα έχουν κ μεγάλη διαφορά από κάτι μικρότερο ή πιο καινούργιο. τα ανταλλακτικά να φοβάσαι. πανάκριβα. αα και πάνω απ' τα 100.000 km θα ψιλοαρχίσουν τα προβλήματα.
το άλλο που πρέπει να σκεφτείς είναι η μεταπώλησή του.
βέβαια όλα αυτά τα ξεχνάς αν σ' αρέσει το αυτοκίνητο. και τα λεφτά που το δίνει είναι ΠΟΛΎ καλά αν όντως είναι καλοδιατηρημένο
I must have some booze. I demand to have some booze
Αφου σου λεει ο μαστορας καλο, ε παρτο, ευκαιρια ακουγεται, δεν ειμαι και ειδικος, εγω θα το παιρνα αν και δε μαρεσουν οι bmw (...). Θελω κι εγω αναπτυξη θεωριας Dragonlord γιατι ειχαμε κι εμεις παλια με τους φιλους μου που βαριομασταν πολυ και θελω να κανω συγκριση. Αλλα και παλι θα το παιρνα.
Νομίζω τα τέλη είναι στα 352 αν είναι μέχρι 1928 κυβικά, μετά ξεφεύγει στα 746.
Γενικά έτσι όπως τα κάναν ξανασκεφτείτε το στο θέμα παλαιότητα.
Behold the Urkraft - behold the sacred force!
We strike with the wrath of the rightful
We wield the invincible puritan blade
Behold the Fire - behold the Force!
We command the iron batallions
In the dawn of this new iron age
Ισχύει, δεν είχα υπολογίσει το πακέτο των 160 επιπρόσθετων.
Αγόρασα ΒΜW 3,16 e-36 μοντέλο 92, 140000, ατρακάριστο, με διζωνικό κλίμα, βαλμένο εδώ και 3 μήνες, τα χιλιόμετρα ΟΛΑ καθαρά ταξιδιωτικά, , από υπερέμπιστο άτομο, φθορές ΜΗΔΕΝ, με λίγα λόγια ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..
Α να σημειώσω με σέρβις τη μέρα πριν γίνει η μεταβίβαση, αλλαγμένη μπαταρία και δίσκο ακριβώς μια μέρα πριν..
Τιμή: 3500.
Οπότε carheart, τα 2500 είναι και γαμώ τις γαμάτες τιμές..
Θα ευχαριστηθείς αμάξι, και ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ
εντιτ: Χρειάζεσαι 165 Ε έξοδα μεταβίβασης που επιβαρύνουν τον αγοραστή, και 352 Ε για σήμα του 2010! (+ 120 Ε για ΜP3 player ώστε να μη μασήσει τα Bonnie Prince Billy).
Aν θες παραπάνω infoz πμ.
Last edited by Entrancemperium; 10-12-2009 at 14:54.
....went away with my fathers, to gather the fallen.
To return with the wisdom of the kings....
Let me dream. (Let the jewels gleam.)
Let the fallen hear:
"It never rains around here."
The sand smothered on my chest....
Was music choir...
αυτό είναι ένα απ' τα πολύ καλά της bmw
η πίσω κίνηση
αλλά με σύνεση. δεν ξέρω αν έχεις εμπειρία κ τι έχεις οδηγήσει γενικότερα αλλά μην το ζορίζεις πολύ στην αρχή αν το πάρεις. η πίσω κίνηση κρατάει μεν καλύτερα αλλά για έναν άπειρο οδηγό η υπερστροφή είναι πολύ πιο τρομακτική από την υποστροφή. όχι πως το 3.16 θα πηγαίνει με τις μπάντες, που και να πάει στιγμιαία διορθώνεται εύκολα, αλλά καλό είναι να έχεις το νου σου στην αρχή μέχρι να μάθεις το αμάξι.όπως με κάθε αμάξι βέβαια
I must have some booze. I demand to have some booze
δωστε πισω κινηση στο λαο
απαντάω.εδώ.καλύτερα.πιστεύω.
χα τοπιγκίαρ φιφθγκίαρ σεφάσηκιετσ!
βελτίωση σε σχέση με τα παλιότερα αυτόματα σίγουρα υπάρχει. κ μάλιστα πολύ μεγάλη. πλέον ούτε που καταλαβαίνεις πότε αλλάζει ταχύτητα. αλλά! ξαναλέω ότι τον μεγαλύτερο ρόλο στην κατανάλωση παίζει η χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. κ πάντα μέσα στην πόλη. τα αυτόματα από πάντα ήταν πιο οικονομικά στα ταξίδια. ειδικά τώρα. στην πόλη όμως (σταμάτα ξεκίνα, μεγαλύτερες θερμοκρασίες, δουλεύουν κυρίως οι 3 πρώτες ταχύτητες) ένα αυτόματο θα αλλάζει ταχύτητες σαν τρελό. θα κρατήσει την πρώτη πολύ περισσότερο απ'ότι θα έπρεπε. θα ανέβει μια ανηφόρα με λάθος ταχύτητα. είναι πολλά που παίζουν ρόλο. π.χ. έχω κάψει λιγότερα με αυτόματο land cruiser 4L από honda jazz 1400 αυτόματο κ αυτό. στην ίδια διαδρομή. μόνο κ μόνο επειδή το jazz ζοριζόταν. κ στην ίδια διαδρομή με το δικό μου (corsa 1800) σειριακό έκαψα ακόμα λιγότερα.
I must have some booze. I demand to have some booze
BMW λοιπόν! Ο οδηγός bmw λοιπόν είναι με μαθηματική ακρίβεια ο Μαλάκας. Είναι ο Άρχοντας του Δρόμου, ο Ιππότης της Ασφάλτου, ο Γαμάω εκ Βαυαρίας. Είναι αυτός που θα έρθει με 180χαω και θα σου ανάβει τα φώτα για να εξαϋλωθείς πάραυτα και να μη χρειαστεί να κόψει ούτε 5χαω. Είναι απίστευτο το ποσοστό μαλακίας ανάμεσα στους οδηγούς bmw, το οποίο ανέρχεται σε πάνω από 150% - όποιος έχει οδηγήσει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα σε εθνική (ή, τώρα που το σκέφτομαι, έστω και μία φορά) ξέρει τι λέω. Όταν δεις μαλάκα να έρχεται και να αναβοσβήνει φώτα από 200 m πίσω, να κολλάει στα 5 cm και μετά από τέσσερα (4) δευτερόλεπτα υπομονής να προσπερνά από δεξιά ρίχνοντάς σου μούτζα αγανακτισμένος, ξέρεις ότι κατά 50% έχει bmw. Το άλλο 50% αποτελείται από οδηγούς που δεν έχουν τα λεφτά για να πάρουν ΜΠΕΜΠΑ αλλά οδηγούν έχοντας στο μυαλό το motto-στάση ζωής "έστω ότι αυτή είναι μία bmw".
Πέρα από τα παραπάνω, μια χαρά είναι η τιμή, να το πάρεις για να σε κοροϊδεύουμε.
Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;
Μην ξεχνάς ότι στα ημιαυτόματα και τα διπλού συμπλέκτη μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα, δεν είναι σαν τα κλασικά αυτόματα. Κατά μέσο όρο στην αυτόματη επιλογή καίνε λιγότερο από τα μηχανικά, αυτό φαίνεται στις επίσημες μετρήσεις. Τώρα το ότι μπορεί να τα κάνεις να καίνε περισσότερο σαφώς ισχύει, αλλά αυτό είναι θέμα οδήγησης και, αφού μπορείς και στα ημιαυτόματα/dual clutch να αλλάζεις ταχύτητα, δεν τίθεται θέμα μεγαλύτερης κατανάλωσης με τον ίδιο τρόπο οδήγησης. Κι εγώ στο αυτόματο mode το έχω δηλαδή αλλά αρκετές φορές ανεβάζω ταχύτητα χειροκίνητα επιτόπου όταν βλέπω ότι ανεβάζει στροφές για να μην καίει τσάμπα. Κυρίως σε ανηφόρες και κατηφόρες αργεί να ανεβάσει. Στην τελική μπορείς να το έχεις πλήρως χειροκίνητο, οπότε η μόνη διαφορά είναι ότι δεν ασχολείσαι με ηλίθιους συμπλέκτες. Και ότι δεν μπορεί να σου σβήσει που να το παρακαλάς.
Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;