Αν έβγαινε ένας οπαδός του ΠΑΟ σε αγώνα σας και έλεγε με χτύπησαν με αεροβόλο και έδειχνε τις φωτό, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα εξαντλούσες όλα τα αποθέματα καχυποψίας σου. Το ίδιο έκανες και με τη διαιτησία προσφάτως που είχες υποψίες για ματς μιας φάσης. Γενικά, δυο μέτρα και σταθμά. Το επιχείρημα είναι "όλοι το έλεγαν". ΟΚ.

Δεν αμφισβήτησα το αεροβόλο στο ΟΑΚΑ (τρίτη φορά που το γράφω, διάβασε και λίγο) διότι δεν είναι ουσιώδες να αμφισβητηθεί. Μπορεί να ήταν, μπορεί και όχι, η ουσία είναι ότι υπήρξε βία και υπάρχει βία και κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτό. Το αν με πείθουν οι φωτογραφίες του φωτος είναι άλλο θέμα (όχι, όπως δε με πείθουν μόνες τους οι φωτό του Τζόρβα και περιμένω γιατρούς) αλλά δε μπαίνω καν στη διαδικασία να το εξετάσω γιατί κάλλιστα θα μπορούσε να είναι πραγματικότητα και τονίζουν ένα πρόβλημα.

Ο λόγος που έκανα την ερώτηση είναι ακριβώς να δείξω αυτό που λέω στην πρώτη παράγραφο.

Ο οποίος έχει το τριφύλλι τατού
Ο οπαδός που έδειχνε τα σημάδια στο φως, ήταν ο τυπικός μεροκαματιάρης γαυρος που βλέπει τα περισσότερα ματς στον καναπέ; Γιατί εγώ νομίζω ότι εκείνη τη μέρα, μέσα ήταν μόνο τα σκυλιά του πολέμου. Δεν έχει λόγο να πει μαλακία αντίστοιχη με του Τζόρβα ο οπαδός; Αστειότητες.