Όλοι οι οπαδοί του ΠΑΟ παραδέχτηκαν την ήττα και οι περισσότεροι δεν έψαξαν δικαιολογίες. Η "αρχιδάτη" προσέγγιση που θα προτιμούσες θα ήταν να μην αναφέρουμε καθόλου τα γεγονότα πριν το ματς, καθώς και τους σουγιάδες και το αεροβόλο. Γύρνα το τούμπα: Το γεγονός ότι το μόνο που βλέπεις σε αυτή την αναφορά είναι δικαιολογίες για την ήττα και όχι ένα πραγματικά μεγάλο πρόβλημα της ομάδας σου, μάλλον πρέπει να σε προβληματίσει - "ο γαυρος να κερδάει και να πάνε να γαμηθούνε". Δικαιολογείς (ο αντικοκαλικος) άλλη μια φορά τη διοίκηση της ομάδας σου (πώς το είπες; κυβερνητικός εκπρόσωπος!), όπως τότε που θα βάζαμε πράγματα στον πάτο μας, ή πιο πρόσφατα που έγραφα για τις δηλώσεις και μου έλεγες ότι "το καραισκακη έχει διχτάκι", που είδαμε πόσο αποτελεσματικό είναι, αν οι κάφροι έχουν ψηθεί για πόλεμο.
Βέβαια δεν ξέρω τι θα έπρεπε να περιμένω από κάποιον που δεν πιστεύει ότι υπήρξε ούτε η ριζουπολη.
Ο Τζόρβας έχει φωτογραφίες με τα σημάδια από το αεροβόλο, διαβάζω. Εντολή σε συγκεκριμένο άνθρωπο να το βάλει μέσα δεν ξέρω αν έδωσε κάποιος (δεν θα μου φαινόταν παράξενο, στο παρελθόν είχατε μέλη της διοίκησης σε επεισόδια), αλλά να μην ψαχτούν οι οπαδοί είναι μια επιλογή, πέρασαν τα πάντα μέσα.
Για μένα το ντέρμπυ τελείωσε, δε θα ξοδέψω περισσότερο χρόνο από αυτόν που του αξίζει. Τα λέμε στο ΟΑΚΑ.






