διαιτησίες και πρόεδροι και ρίχτε τα όπου θέλετε
αλλά ρε γαμημένε γκαλίτσιε ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΑΙ στο γκολ; ασταδιαλα, πάνε φώναξε στο φετφατζίδη πάλι.
(δεν είδα το ματς, δεν έχω ιδέα για τι λέτε, μόνο στο ημίχρονο της άρσεναλ που πέτυχα και το γκολ)