για μενα προσωπικα μιλαω οτι πανηγυρισα και δεν ηξερα οτι το γκολ ηταν κανονικο...γιατι δεν ειχα δωσει σημασια επειδη περιμενα να το παρετε το ματς..μετα που το ειπαν και οι σχολιαστες το καταλαβα...