Quote Originally Posted by FIREWIND View Post
http://www.youtube.com/watch?v=CM09zQKBLYI
parte edo mia us isopedosi!!!!!ra pariah gia parti sou!!!
Ωπ δεν τους ήξερα αυτούς, πολύ καλοί

κ επίσης, 5000ο ποστ στο σωστό thread