Quote Originally Posted by Odonian View Post
χεχ

Έχουμε τους γαυρους πολύ σωστά να χαίρονται για τα αποτελέσματα και ας ήρθαν με μέτριο ποδόσφαιρο (βρίσκοντας ελαφρυντικά στην ομάδα τους) και συγκρίνουμε με τους ρέηβενς - κι ας παίζουμε καλύτερη μπάλλλλα από τον γαυρο τη δεδομένη στιγμή.
εξαρτάται τι εννοείς "καλή μπάλλα". το να βλέπεις καλό ματς ή να πατάς τον αντίπαλο? εγώ το 2ο το είδα μόνο επί κυράστα τελευταία και αυτό θεωρώ καλή μπάλλα. όταν σου δημιουργεί ευκαιρίες ο κάθε ημισοβαρός αντίπαλος που σκάει μύτη στην έδρα σου, δεν παίζεις καλή μπάλλα.