
Originally Posted by
Odonian
χεχ
Έχουμε τους γαυρους πολύ σωστά να χαίρονται για τα αποτελέσματα και ας ήρθαν με μέτριο ποδόσφαιρο (βρίσκοντας ελαφρυντικά στην ομάδα τους) και συγκρίνουμε με τους ρέηβενς - κι ας παίζουμε καλύτερη μπάλλλλα από τον γαυρο τη δεδομένη στιγμή.