εχεις δικιο...ουτε τον μαντροσκυλο τον κακο τον αιμοδιψη Garcia ειχε δει στο καραουισκακη...α ρε ιμο αμα το βαζες θα ηταν το γκολ της χρονιας
εχεις δικιο...ουτε τον μαντροσκυλο τον κακο τον αιμοδιψη Garcia ειχε δει στο καραουισκακη...α ρε ιμο αμα το βαζες θα ηταν το γκολ της χρονιας