Συγχαρητηρια στον Μαρινο τον Ουζουνιδη, που καταφερε να τονε πιασει κωτσο ο Καραφλοπουστας.
Η Λαρισα εχει ενα κακο. Μαζι με τους Λαρισαιους. Νομιζουν οτι ειναι η Μπαρτσελονα. Δωστου λοιπον φουλ επιθεση να σκοτωσετε τον λαβωμενο, δωστου και ανοιχτους χωρους, παρτε το παπαρι μας.
Οχι τιποτα αλλο αλλα θα κουνιουνται ολοι στην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (σικ) αυριο.
Ακριβώς έτσι.
Στα δικά μας: Ο Νίνης παιδιά σήμερα με τις κλωτσιές που πέσανε, αν ξεκινούσε θα ήταν στο νοσοκομείο. Θα παίξει λέμε φέτος.