Χωρις να εντυπωσιάσει η ομάδα, πήρε πολύ πιο ευκολα απο το προφανές 1-0, το αποτέλεσμα που έπρεπε.Πολύ καλός ο Ζιλμπέρτο, μαχητής ο Λάζαρος, πολύ καλός ο Νίνης, και σχετική σοβαρότητα στην άμυνα. Μακάρι το σημερινό σχήμα να έχει ευκαρίες να παίξει πάλι, και να δέσει, και μακάρι όλα μας τα 1-0 να είναι σαν το σημερινό και όχι με την ψυχή στο στόμα όπως άλλες χρονιές.Πάμε παρακάτω





