Quote Originally Posted by Tyler_Durden View Post
Πληροφοριακά ο κατσουράνης είναι δηλωμένος παναθηναικος απο τότε που έπαιζε στην παναχαική.θυμάμαι ακόμη γλοιώδη ερώτηση δημοσιογράφου μετά την νίκη της παναχαικής επι του παο με γκολ του κατσουράνη την σεζόν 1999-2000 επι κυράστα: "Κώστα αν δεν ήσουν παναθηναικος, θα έβαζες και δευτερο γκολ στον ΠΑΟ σήμερα;"
μάλλον δεν ξέρεις πόσο χρονών είμαι.

Φυσικά και ξέρω ότι ήταν και είναι παναθηναϊκός , όπως και ο Γιαννακόπουλος , αλλά πέρα από τις οπαδικές τους προτιμήσεις και οι δύο τίμησαν στο ακέραιο τα παχυλά συμβόλαιά τους.

Αυτά φυσικά δεν έχουν καμιά σχέση με το τι έκανε μετά στην ΑΕΚ, σε σχέση με τα 5 μιλιόνια λέω.