Καταλαβαίνεις ότι το Πάτρα - Αθήνα δεν είναι ούτε το 1/10 του σιδηροδρομικού δικτύου της πελοποννήσου έτσι; Το μεγαλύτερο πρόβλημα άλλωστε είναι στους υπόλοιπους νομούς και όχι στο κομμάτι μετά την Πάτρα(η πίξις είπε για 4ωρο Καλαμάτα - Πάτρα, και αυτό είναι με intercity νομίζω και το μετράω από παλιότερα που το τρένο κατέβαινε κάτω από το Μελιγαλά). Επίσης καταλαβαίνεις ότι με λεωφορείο το Πάτρα - Αθήνα με τα τούνελ κακιά σκάλα δεν είναι με τίποτα πάνω από μιάμιση ώρα ε; Όχι μέχρι Κηφισό βέβαια, πιο έξω, άλλωστε και το τρένο σε αφήνει πολύ έξω για τον προαστιακό πλέον.

Πιο σημαντικό έργο θα είναι η επέκταση της Ιονίας οδού και κάτω απ'τ'αυλάκι παρά αυτή η κλαπαρχιδιά που λέει εδώ.

[/offtopic]