ε τι οχι ταχυτητα. σε ιδανικες συν8ηκες το τρενο κανει λιγο πιο γρηγορα, αντε να κανει τον ιδιο χρονο. κ δε μιλαω για ιντερσιτυ. αν τωρα τυχει κινηση στο κτελ ή κολλησει καπου ή βρεθει καποιος που να θελει να παει ντε κ καλα για κατουρημα... το κατουρημα παει κ στην ανεση φυσικα. οπως κ οι θεσεις που ειναι μεγαλες κ εχεις κα χωρο για τα ποδια μπροστα να απλωθεις, να βολευτεις καπως για υπνο. στο κτελ αμα σου τυχει κ κανας ευτραφης διπλα γαμησετα. επισης κανεις καμια βολτιτσα να ξεπιαστεις, πας κυλικειο κτλ. ουτε εχεις τα αποτομα φρεναρισματα για τον καθε μλκ που πεταγεται μπροστα στην εθνικη κ να πετιεσαι να δεις τι εγινε παλι δρομολογια οκ δεν θα διαφωνισω. ειδικα με τις νεες περικοπες υπαρχουν περιοχες που δν βολευει. για κεντρικο αξονα ακομα παλευεται παντως. ζαλιζονται στο τρενο? που μπορεις να διαωασεις ολοκλιρο βιβλιο κ να κατεβεις ανετος. στο λεωφ με τους φοβερους ελληνικους δρομους πας σα βαρκα. διαβαζεις 10' κ νιωθεις 8 μποφορ στο στομαχι σου. αποσκευες ουτε κρουο ουτε ζεστη. καποιοι εχουν προβλημα να τις ανεβασουν στο τρενο κ να τις βολεψουν αλλα βοηθαμε. τπτ σημαντικο. κ αμα θες να παρεις κατι την εχεις διπλα κ βολευεσαι. φαντασου να ξεχασεις τα ακουστικα στο σακο του κτελ (λεμε τωρα)
συμπερασμα: κ με ιδια τιμη με κτελ τρενο δαγκωτο








