Oκ επειδη αντιμετωπιζεται η παιδεια ως προιον(μας το επισημαινεις κιολας λες και εμεις δεν εχουμε μυριστει τιποτα) εμεις πρεπει νσ το δεχτουμε,γιατι απλα ετσι ειναι,ειτε μας αρεσει ειτε οχι.
Αντι να σχολιασω λοιπον θελω μια επιχειρηματολογια σχετικα με το πως μπορει ενα πανεπιστημιο που βλεπει ως προιον την εκπαιδευση να προαγει τις επιστημες,και στην περιπτωση εκεινη που το κανει για ποιου το συμφερον το κανει
εντιτ:νταιθορ αυτο ακριβως που λες για ρομποτακια μεγιστοποιησης κερδους τι ακριβως ειναι αν δεν ειναι η ταξικη πλευρα του ζητηματος