Το θεωρώ απίθανο, θα πάρουν έναν παίκτη για δεξιά λογικά. Ο Μουν δεν κάνει και ο αποκλεισμός του ήταν για αγωνιστικούς λόγους. Από κει και πέρα πρέπει να δούμε και Λουκά με Μπίερσμιρ μαζί κάποια στιγμή. Χωρίς Κατσουράνη, Σιμάο και με τα κοντά σέντερ μπακ μας, χάσαμε πολλές κεφαλιές ε.





