Mwre nai sxetika me to teleftaio 8a sumfwnhsw oti o kosmos eixe pesei se apa8eia.An 8ewreis oti 8eopoiw kapoion tote mallon den exeis diavasei kala tis 8eseis mou.Ap thn allh sxetika me to de tous kaigotane difrago.Eisai la8os.Mila me an8rwpous apo ekei na sou poune ti eixan kai ti exasan kai me ti mavro dakru klaine gi auta pou eixan kai exasan.Giati an 8i3oume to viotiko tous eipedo gi auto de mporei na pei kaneis tipota.
rage,pote eipa re malaka oti htan antikommounistes oi ouggroi.Sovarepsou kai diavase kalutera ti grafw.Egw lew oti anoigane ta sunora kai mpainane praktores ths CIA kai neonazi.Afto eipa an diafwneis pesto mou.Kai kanenas ouggrikos laos den kseshkw8hke sthn pleiopshfia tou giati de goustare ton "kommounismo".
To the edge to akousa.GAMAEI.8a to ksanakousw.
Kai telos pantwn gia th drash tou kommatos mou exei na pei kapoios kati telos pantwn?Peite twra sthn ousia sto shmera ti den exei kanei to KKE gia na prostatepsei tous ergazomenous kai na kerdisoun kiolas ki alla perissotera.Kai meta peite mou oti ta diavazw sto rizospasth kai lew malakies kai psemmata