Είναι μια απόφαση των Σοφών της Πράσινης Στοάς προκειμένου να μπούμε κι εμείς οι κακομοίρηδες στην ψυχολογία του "Κλέψε απο το αεκ, κι απόλαυσε πρωτάθλημα" που πρώτη πλάσαρε στην Ελλάδα, η ΘΡΥΛΑΡΑ σε συνεργασία με διακεκριμένους χορηγούς. Ωστόσο ας είμεθα σοβαροί. Είναι της μοίρας μας γραφτό να αντιγράφουμε την ομάδα που είναι "έτη φωτός μπροστά" σε οργάνωση και στρατηγικές κινήσεις στην Ελλάδα.





