κανεις δεν σχολιασε την νικη των λατσιαλι στον τελ. κυπελλου ιταλιας?
το πρωι στο λιμανι πετυχα και ιταλο με εμφανιση λατσιο να περπαταει σαν κοκκορι λες και κερδισε το διηπειρωτικο