κανεις δεν σχολιασε την νικη των λατσιαλι στον τελ. κυπελλου ιταλιας?
το πρωι στο λιμανι πετυχα και ιταλο με εμφανιση λατσιο να περπαταει σαν κοκκορι λες και κερδισε το διηπειρωτικο
κανεις δεν σχολιασε την νικη των λατσιαλι στον τελ. κυπελλου ιταλιας?
το πρωι στο λιμανι πετυχα και ιταλο με εμφανιση λατσιο να περπαταει σαν κοκκορι λες και κερδισε το διηπειρωτικο