Για πειτε λιγο δωστε ενημερωση στο λαο. Φετος θα δειξει τους τελικους οπως περυσι ολους η ΝΕΤ? Γιατι περυσι θυμαμαι κατι επικα ανοιξιατικα ξενυχτια και ποστ εδω περα με Μπλακι, Αμπρουτζι και λοιπους και το πρωι να μυριζουν τα λελουδα απο παντου και γουσταρω.
Επισης, η σειρα Bulls - Boston ειναι ηδη καταπληκτικη με ενα ματς στην παραταση και ενα ματς στα 2 δευτερολεπτα, το συναισθημα λεει Bulls φυσικα απο παλια, αλλα και οι αλλοι ειναι τρελη συμπαθεια λογω της τετραδας των παικταραδων Allen - Garnett - Pierce - Rondo. Επισης, ξερω οτι η ΝΕΤ δειχνει 2 ματς την εβδομαδα ΝΒΑ (η μηπως το sport plus, μπερδευτηκα, εχω δει μερικα σε ενα φιλο μου), παιζει κανα online καλο ομως streaming?
Αμπρουτζι δωσε και σωσε.
Προβλεψεις:
Cleveland
Orlando
Chicago
Atlanta
Los Angeles
Denver
Dallas
Houston






