Καλα, γενικα το Φοινιξ ειναι οσα πανε κι οσα ερθουν, ψαξτε 10 τυχαιους συνεχομενους αγωνες τους, θα εχουν μπει τουλαχιστον στους μισους παραπανω απο 240-250 ποντοι και απο τις δυο ομαδες. Θα εχουν πολυ ενδιαφερον τα πλει οφφ, καθως (λογικα) στην Ανατολη θα γινει ΣΦΑΓΗ μεταξυ Μποστον και Ορλαντο για μια θεση στον τελικο, οπου θα βρουν εκτος συγκλονιστικου απροοπτου το Κλιβελαντ. Ε οποιος περασει μετα λογικα θα παιξει με Λεικερς καθως φετος ειναι η πρωτη χρονια μετα απο πααααρα πολλα χρονια που η Δυση εχει συνολικα χειροτερες ομαδες απο την Ανατολη.