Το πήραμε την προηγούμενη βδομάδα.
Στην αρχή οι ταχύτητες ήταν απαράδεκτες. Δηλαδή στο κέντρο της Αθήνας κατέβαζε με μάξιμουμ 40kb/sec.
Στη Λάρσα το ίδιο. Νομίζω είχε φτάσει μέχρι 60κάτι. Ήμουν έτοιμος να τους πάρω να τους βρίσω αλλά με πήραν αυτοί πρώτοι να δούνε πώς πάει (...) και μου είπαν ότι δεν είναι λογικό και μου πρότειναν να απενεργοποιήσω το antivirus (ήμαρτον) ή το μόντεμ και το wifi. Φυσικά δεν πρόκειται να κλείσω το antivirus για να μπαίνω στο ίντερνετ, είναι αστείο.
Χθες το δοκίμασα στο Μαρούσι και κατέβαζε με 200κάτι το οποίο είναι οκ, δεδομένου ότι δεν περίμενα ποτέ να πιάνει 7,2mpbs.
Παίζει να έχει λογική κάποια από τις μαλακίες που μου είπαν και να αυξήθει κι άλλο η ταχύτητα;
Σχετικά με τα 5gb, δεδομένου ότι το χρησιμοποιώ στη δουλειά, βγαίνει γύρω στα 250 mb τη μέρα (20 εργάσιμες) το οποίο μια χαρά είναι για email, σάπισμα στο ίντερνετ χωρίς κατέβασμα κτλ οπότε δεν έχω πρόβλημα μ'αυτό π.χ. κάθε σελίδα του ηαρ είναι μερικά κιλομπάιτ.
Πλας ότι στη δουλειά έχουμε νορμάλ σύνδεση οπότε όταν είμαι Αθήνα δε χρειάζεται καν να το χρησιμοποιώ οπότε πρακτικά μας χρειάζεται για 7-8 μέρες το μήνα.
Αυτά.





