Page 41 of 128 FirstFirst ... 3139404142435191 ... LastLast
Results 601 to 615 of 1910

Thread: Παιδεία

  1. #601
    Solidium HAVOC's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Οblivion
    Posts
    5,485

    Default

    Quote Originally Posted by Deggial
    Quote Originally Posted by wom
    Quote Originally Posted by HAVOC
    Πιστευετε οτι θα δωσει καποιος αλλος περα απο εσας χρηματα για εργαστηριο?
    Μήπως γνωρίζεις ότι ,μέσω της φορολογίας, ήδη δίνουμε χρήματα και για βιβλιοθήκη και για εργαστήριο?
    Πέρα από το γεγονός ότι μέσω της φορολογίας τα χρήματα πάνε σε έναν τεράστιο κουμπαρά ο οποίος θα πρέπει να καλύψει όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, δεν υπάρχει η ίδια συναίσθηση στον πολίτη ότι πληρώνει, τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό.

    Τα δίδακτρα αφ' ενός εγγυώνται ότι τα λεφτά πηγαίνουν στο Πανεπιστήμιο κι όχι όπου αποφασίζει αυθαίρετα το κράτος, αφ' ετέρου η συναίσθηση πως πληρώνει κανείς για τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου τον κάνουν πιο απαιτητικό ως προς την αναμενόμενη ποιότητα υπηρεσιών.

    Για την διατήρηση των ίσων ευκαιριών, από κάθε οικονομική υποχρέωση απέναντι στο Πανεπιστήμιο θα πρέπει να απαλλάσσονται όσοι έχουν οικογενειακό εισόδημα μικρότερο του αφορολόγητου ορίου.

    ΥΓ. Διαβάζοντας και την υπόλοιπη συζήτηση, στα παραπάνω θεωρώ ότι τα δίδακτρα καταβάλλονται κατευθείαν στο ταμείο του Πανεπιστημίου.
    O ντραγκον δεν μας πιστευει.
    Πράγματι, ο καιρός ήτο θαυμάσιος. Ένας καιρός ηδονικός και, όπως λέγουν, θείος. Ο ήλιος έλαμπε καταυγάζων και θερμαίνων τα πάντα – τον ουρανόν, την θάλασσαν, το υπερωκεάνειον, τους επιβάτας. Όλοι σχεδόν ήσαν χαρούμενοι.


  2. #602
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ
    Posts
    412

    Default

    Opoios den einai koroido h lamogio 3erei to e3hs:

    Sta ellhnika panepisthmia yparxoyn arketa xrhmata. Oxi para polla opws amerikh, alla arketa (milaw gia 8etikh katey8ynsh estw) gia thn epitey3h orismenwn stoxwn. Ta trwne omws oi karagkiozhdes oi ka8hghtes kai oi paratrexamenoi toys.

    Oso gia thn karamela, poso gamaoya einai ta ellhnika panepisthmia, magkes ayto sthn psyxologia legetai arnhsh ....

  3. #603
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by Scrag
    Opoios den einai koroido h lamogio 3erei to e3hs:

    Sta ellhnika panepisthmia yparxoyn arketa xrhmata. Oxi para polla opws amerikh, alla arketa (milaw gia 8etikh katey8ynsh estw) gia thn epitey3h orismenwn stoxwn. Ta trwne omws oi karagkiozhdes oi ka8hghtes kai oi paratrexamenoi toys.

    Oso gia thn karamela, poso gamaoya einai ta ellhnika panepisthmia, magkes ayto sthn psyxologia legetai arnhsh ....
    Είναι αλήθεια πως κάποια πράγματα λειτουργούν συντεχνιακά, όπως η έκδοση συγγραμμάτων, όπου προωθούνται βιβλία καθηγητών αμφιβόλου ποιότητας. Υπάρχουν μαθήματα στα οποία ήταν αδύνατο να διαβάσω από το κακογραμμένο βιβλίο τους και κατέφυγα σε ξένη βιβλιογραφία, σημειώσεις ξένων πανεπιστημίων, κλπ.

    Όσον αφορά, όμως, τα έργα υποδομής, οι καθυστερήσεις αφορούσαν κυρίως τον τρόπο χρηματοδότησης, καθώς απαιτείται η έγκριση του Υπουργείου για το παραμικρό και το Υπουργείο καθυστερεί την όλη διαδικασία για μεγάλα διαστήματα. Η καθυστέρηση της διανομής συγγραμμάτων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τέτοια φαινόμενα. Δυστυχώς, ο νέος νόμος δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο επ' αυτού, αν και το τετραετές σχέδιο σαφώς επιτρέπει μεγαλύτερη διοικητική αυτονομία στα Πανεπιστήμια.

    Τα ελληνικά πανεπιστήμια προσφέρουν υψηλό επίπεδο σπουδών, ως προς το διδακτικό υλικό και την κατάρτιση του προσωπικού. Πάσχουν, ωστόσο, από προβλήματα οργάνωσης, έλλειψης πάγιων εσωτερικών κανονισμών και έλλειψης συστημάτων εσωτερικής αξιολόγησης για τον εντοπισμό και επίλυση προβλημάτων.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  4. #604
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ
    Posts
    412

    Default

    Quote Originally Posted by Deggial
    Quote Originally Posted by Scrag
    Opoios den einai koroido h lamogio 3erei to e3hs:

    Sta ellhnika panepisthmia yparxoyn arketa xrhmata. Oxi para polla opws amerikh, alla arketa (milaw gia 8etikh katey8ynsh estw) gia thn epitey3h orismenwn stoxwn. Ta trwne omws oi karagkiozhdes oi ka8hghtes kai oi paratrexamenoi toys.

    Oso gia thn karamela, poso gamaoya einai ta ellhnika panepisthmia, magkes ayto sthn psyxologia legetai arnhsh ....
    [SNIPED GIATI DEN GNWRIZW TO ANTIKEIMENO]

    Τα ελληνικά πανεπιστήμια προσφέρουν υψηλό επίπεδο σπουδών, ως προς το διδακτικό υλικό και την κατάρτιση του προσωπικού. Πάσχουν, ωστόσο, από προβλήματα οργάνωσης, έλλειψης πάγιων εσωτερικών κανονισμών και έλλειψης συστημάτων εσωτερικής αξιολόγησης για τον εντοπισμό και επίλυση προβλημάτων.
    Ερώτηση: με τι συγκρίνεις τα ελληνικά πανεπιστήμια ώστε καταλήγεις ότι το επίπεδο σπουδών είναι υψηλό;

  5. #605
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by Scrag
    Ερώτηση: με τι συγκρίνεις τα ελληνικά πανεπιστήμια ώστε καταλήγεις ότι το επίπεδο σπουδών είναι υψηλό;
    Με την διδακτέα ύλη και την επιλογή της βιβλιογραφίας σε ξένα πανεπιστήμια (σε κλάδους συγγενείς του αντικειμένου που σπουδάζω), όσο και τη γενικότερη νοοτροπία του προγράμματος σπουδών προς την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  6. #606
    Senior Member wom's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Gullaldr
    Posts
    1,446

    Default

    Deggial,

    εαν (σωστα) πιστευεις , οτι οι συντεχνιες μοιραζουν τα κονδυλια μεταξυ τους και η υποδομη δεν υπαρχει διοτι ο τροπος χρηματοδοτησης και υλοποιησης απο το Υπουργειο ειναι αναποτελεσματικος, τι απο αυτα θα διορθωσει το μετρο των διδακτρων?

    Και εαν δεν διορθωνει κατι, γιατι ειναι το αγαπημενο μετρο του Υπουργειου ?
    section .text
    global _start
    _start:
    xor ebx, ebx
    mov eax, ebx
    inc eax
    int 80h
    ret

  7. #607
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by wom
    Deggial,

    εαν (σωστα) πιστευεις , οτι οι συντεχνιες μοιραζουν τα κονδυλια μεταξυ τους και η υποδομη δεν υπαρχει διοτι ο τροπος χρηματοδοτησης και υλοποιησης απο το Υπουργειο ειναι αναποτελεσματικος, τι απο αυτα θα διορθωσει το μετρο των διδακτρων?
    Τα διδάκτρα αφορούν μόνο τον τρόπο χρηματοδότησης, δε λύνει το πρόβλημα των συντεχνιακών συμφερόντων. Είναι πιο αποδοτικό, επειδή είναι χρήματα που δίνονται άμεσα στο Πανεπιστήμιο, χωρίς ιδιαίτερες γραφειοκρατικές διαδικασίες που καθυστερούν την χρηματοδότηση. Δευτερευόντως, μόνο, βοηθά, με τον τρόπο που αναφέρθηκε προηγουμένως.

    Από εκεί και πέρα, είναι αναγκαίο να θεσπιστούν εσωτερικοί κανονισμοί στα Πανεπιστήμια, να αλλάξει ο τρόπος επιλογής των εκλεκτόρων (δυστυχώς η λύση του νέου νόμου δεν προσφέρει τίποτε και υπήρχαν καλύτερες προτάσεις που δεν ενσωματώθηκαν στον νόμο), να θεσπιστούν μηχανισμοί αξιολόγησης, αυτοματοποίηση των διαδικασιών (η οποία βοηθά και στην διαφάνεια των διαδικασιών), κλπ.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  8. #608
    Mary Ann Cotton enitharmon's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Berlin
    Posts
    15,078

    Default

    κι αντι να δίδονται δίδακτρα, γιατι να μη δίνει το κράτος τα χρήματα που έτσι κι αλλιως προορίζονται για τα πανεπιστημια, κατευθείαν στα ίδια (να τους μοιράζει ένα χ ποσό κάθε χρόνο) και να κάνουν τα ιδρύματα τα κουμάντα τους, χωρίς να κολλάνε σε γραφειοκρατικες διαδικασίες;
    Vielen Dank für alles was mal war

  9. #609
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by enitharmon
    κι αντι να δίδονται δίδακτρα, γιατι να μη δίνει το κράτος τα χρήματα που έτσι κι αλλιως προορίζονται για τα πανεπιστημια, κατευθείαν στα ίδια (να τους μοιράζει ένα χ ποσό κάθε χρόνο) και να κάνουν τα ιδρύματα τα κουμάντα τους, χωρίς να κολλάνε σε γραφειοκρατικες διαδικασίες;
    Δε διαφωνώ. Όπως είπα, ήταν θετικό σημείο το τετραετές σχέδιο χρηματοδότησης στον νέο νόμο. Παραμένει, όμως, το γεγονός που με ενοχλεί, η εξάρτηση από ένα μερίδιο του μεγάλου κουμπαρά. Παραδείγματος χάριν, ενώ προεκλογικά η ΝΔ αναφερόταν στο περίφημο 5% του ΑΕΠ για την χρηματοδότηση της παιδείας, το ποσοστό βρίσκεται μόλις στο 3.55%.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  10. #610

    Default

    Quote Originally Posted by Deggial
    Για την διατήρηση των ίσων ευκαιριών, από κάθε οικονομική υποχρέωση απέναντι στο Πανεπιστήμιο θα πρέπει να απαλλάσσονται όσοι έχουν οικογενειακό εισόδημα μικρότερο του αφορολόγητου ορίου.

    ΥΓ. Διαβάζοντας και την υπόλοιπη συζήτηση, στα παραπάνω θεωρώ ότι τα δίδακτρα καταβάλλονται κατευθείαν στο ταμείο του Πανεπιστημίου.
    Συνειδητοποιείς ότι, άσχετα με το τι γίνεται στο 99% των περιπτώσεων, υπάρχει κόσμος που τα έχει σπάσει με τους γονείς του; Ποιο οικογενειακό εισόδημα; Στα 18 είσαι ενήλικος, δεν είναι σχολείο. Το μόνο εισόδημα που μπορεί (και πρέπει) να αναγνωρίζεται είναι το ατομικό. Δες το προηγούμενο ποστ μου από εκεί και πέρα.
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

  11. #611
    Senior Member wom's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Gullaldr
    Posts
    1,446

    Default

    Quote Originally Posted by enitharmon
    κι αντι να δίδονται δίδακτρα, γιατι να μη δίνει το κράτος τα χρήματα που έτσι κι αλλιως προορίζονται για τα πανεπιστημια, κατευθείαν στα ίδια (να τους μοιράζει ένα χ ποσό κάθε χρόνο) και να κάνουν τα ιδρύματα τα κουμάντα τους, χωρίς να κολλάνε σε γραφειοκρατικες διαδικασίες;
    1.
    Quote Originally Posted by wom
    == αυτοδιοίκηση πανεπιστημίων. Thats the key
    2.
    Quote Originally Posted by wom
    Στην ελλειψη μεσων προσθεσε και την αντιδραση σε καθε ειδος ουσιαστικης αλλαγης οσων προτιμουν τα πραγματα οπως εχουν τωρα. Δηλαδη σχεδον ολοι
    Μα ο σκοπος μας δεν ειναι να βελτιωσουμε τιποτα.

    Αφου ολοι ειναι βολεμενοι

    -> το υπουργειο εχει στο χερι τους καθηγητες και μεταφερει την ανεργεια στο μελλον (==κανεις δεν εχει πτυχιο στα 22 του)

    -> οι καθηγητες μοιραζονται τα προγραμματα μεταξυ τους χωρις αξιολογηση του εκπαιδευτικου η ερευνητικου τους εργου

    -> οι φοιτητες χαλαρωνουν 7-8 χρονια σε καποιο τμημα και με 2-3 αντιγραφες, 2-3 βυσματα απο το κομμα παιρνουν πτυχιο

    -> οι εργοδοτες συντηρουν τους μισθους στο 50% του αντιστοιχου στο εξωτερικου με το προσχημα της υπερπροσφορας πτυχιουχων χωρις εργασιακη εμπειρια.

    -> οι τοπικες κοινωνιες στην επαρχεια οπου τα μικρα τμηματα ΠΟΥ ΔΕΝ εχουν εστιες η εστιατοριο μοιραζουν το χρημα.

    κτλ

    σαν μετρο το νεο νομοσχεδιο μπορει και να προβλεπει καταργηση του καφε και της τυροπιτας αλλα υποχρεωτικη εισαγωγη μηλου sto menu του κυλικειου (sarcasm ...)

    τεσπα αρκετα εγραψα για το θεμα.
    section .text
    global _start
    _start:
    xor ebx, ebx
    mov eax, ebx
    inc eax
    int 80h
    ret

  12. #612
    Mary Ann Cotton enitharmon's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Berlin
    Posts
    15,078

    Default

    ε, νταξει, δε μπορω να σχολιασω αυτα που κατηγορεις, δεν ειμαι εκει (αλλο αν τα πιστευω αμεσως)

    και κάτι άλλο που δεν εόναι του σατανα, είναι οι ιδιωτικες χρηματοδοτήσεις. Αν έρθει η αυτοβιομηχανία και σου πει βρες μου νεο γαματο ελαφρυ/ανθεκτικο μέταλλο ή νέο καύσιμο, είναι ηλίθιο να το απορίψεις με βάση την ελεθευρία της έρευνας. Ένα τμήμα ή έδρα μπορεί να ενδιαφερθεί και να το ερευνήσει, οι υπόλοιποι κάνουν την ανεξάρτητη ερευνά τους και με ό,τι περισσέψει από τη χρηματοδότηση, μπορούν να ενισχυθούν και τα ανεξάρτητα τμήματα (όχι όσο αυτό που έκανε την έρευνα, αλλα να πάρουν κι αυτοί κάτι).

    Γενικά, το πρόβλημα μας δεν είναι ούτε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ούτε τα δίδακτρα. Σε πολλές ευρωπαικές χώρες υπάρχουν ιδιωτικά και ο κόσμος εξακολουθεί να πηγαίνει στα δημόσια, γιατι με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι πολυ καλύτερα των ιδιωτικών. Το κύριο πρόβλημα είναι οι βολεμένοι και η έλλειψη αξιοκρατίας και ελέγχου. Γενικά το "ό,τι φάμε τώρα"
    Vielen Dank für alles was mal war

  13. #613
    Senior Member Mostos's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Νυκτερινός Περίπατος
    Posts
    2,514

    Default

    κάτι άσχετο. Πως σας έχει έρθει οτι τα πανεπιστήμια είναι χώροι διακίνησης πολιτικών ιδεών και γι' αυτό και το όλο θέμα με το άσυλο?

  14. #614
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by enitharmon
    και κάτι άλλο που δεν εόναι του σατανα, είναι οι ιδιωτικες χρηματοδοτήσεις. Αν έρθει η αυτοβιομηχανία και σου πει βρες μου νεο γαματο ελαφρυ/ανθεκτικο μέταλλο ή νέο καύσιμο, είναι ηλίθιο να το απορίψεις με βάση την ελεθευρία της έρευνας. Ένα τμήμα ή έδρα μπορεί να ενδιαφερθεί και να το ερευνήσει, οι υπόλοιποι κάνουν την ανεξάρτητη ερευνά τους και με ό,τι περισσέψει από τη χρηματοδότηση, μπορούν να ενισχυθούν και τα ανεξάρτητα τμήματα (όχι όσο αυτό που έκανε την έρευνα, αλλα να πάρουν κι αυτοί κάτι).
    Επ' αυτού, ο γενικότερος προβληματισμός της σύγχρονης ακαδημαϊκής κοινότητας δεν αφορά τόσο την χρηματοδότηση, όσο την εκμετάλλευση ακαδημαϊκών πόρων για την απόκτηση αποκλειστικών πλεονεκτημάτων, μέσω των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Δε γίνεται μία επιχείρηση να εκμεταλλεύεται ακαδημαϊκή έρευνα κατά τέτοιον τρόπο που, αποκτώντας ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, αποκλείει τους ανταγωνιστές από την παραγόμενη γνώση.

    Υπάρχει και ένας άλλος προβληματισμός, πως η έρευνα και η βιομηχανία είναι δύο κόσμοι που δεν συμβιβάζονται εύκολα, καθώς έχουν άλλους σκοπούς (π.χ. η βιομηχανία ενδιαφέρεται για βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα στην έρευνα), νομίζω, όμως, πως το χάσμα αυτό μπορεί να γεφυρωθεί με την αμοιβαία κατανόηση των αναγκών των δύο αυτών ομάδων και την εύρεση κοινών στόχων και πρακτικών.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  15. #615
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by Mostos
    κάτι άσχετο. Πως σας έχει έρθει οτι τα πανεπιστήμια είναι χώροι διακίνησης πολιτικών ιδεών και γι' αυτό και το όλο θέμα με το άσυλο?
    Κάθε είδος ασύλου, από το ακαδημαϊκό μέχρι το βουλευτικό άσυλο, πρέπει κάποτε να καταργηθεί. Το άσυλο υπάρχει περισσότερο λόγω habitual practice παρά πρακτικής ανάγκης. Ειδικά στην δεύτερη περίπτωση, καθώς ασυλία έχουν και υψηλά διοικητικά στελέχη του Δημοσίου, με αποτέλεσμα να μην διώκεται ποτέ κανείς.

    Όσον αφορά το ακαδημαϊκό άσυλο, δεν εξυπηρετεί κανέναν ιδιαίτερο σκοπό. Η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο του ακαδημαϊκού χώρου για να απαιτείται ειδική διάταξη που καλύπτει μόνον αυτόν. Είναι μέλημα του συνόλου της κοινωνίας να επιτρέπει την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών σε κάθε χώρο.


    ΥΓ. Κάποτε, όμως, πρέπει να σταματήσουν και οι βιαιοπραγίες των αστυνομικών δυνάμεων στις διαδηλώσεις, ενέργειες που περισσότερο φέρνουν σε πράξεις καταστολής πάρα "επαναφοράς της έννομης τάξης". Είναι ντροπιαστική η χθεσινή επίθεση των ΜΑΤ, με χειροβομβίδες, δακρυγόνα και αναίτιους ξυλοδαρμούς, πόσο μάλλον όταν γίνεται με τις ευλογίες του Υπ. Δημόσιας Τάξης.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •