E ότι να'ναι όμως. Βαριέμαι να κάνω και quotes για να απαντήσω σε όλα οπότε θα πω για ότι θυμάμαι πως αναφέρατε.

Λοιπόν,


ο Μπλίτζας αναφέρθηκε στο σπάνιο είδος Γουόρλοκ ο Παντογαμήκουλας που έχει 93 talent points και ρίχνει conflagrate ενώ είναι SL και παίρνει μάνα από το ιμπ του. Το συγκεκριμένο είδος εξαφανίσθηκε (2 φορές γιατί είχε και soulstone πάνω του).

Μετά ο δόκτωρ απόρησε γιατί είναι αμπιούζ το chain seduce και το παρομοίασε με stunlock. Λυπάμαι έχεις άδικο, είναι lame. Εάν έριχνες ένα seduce για να φύγεις από stunlock ή οτιδήποτε άλλο τότε θα χρησιμοποιούσες το ability, όμως το να το χρησιμοποιείς για να μπορέσεις να αγγίξεις τον αντίπαλο σου ε τότε ναι είναι gay ( όχι όμως όσο ένας Paladin =) )

Το να πιστεύετε ότι ένας Γουόρλοκ (ο κοινός) έχει 6κ χιτ πόιντς είναι μέγιστη βλακεία επίσης. Και ναι άλλο 5.κάτι k health και άλλο 6. Εάν παρατηρηθεί κάποιο τόσο ανεπτυγμένο είδος τότε

α) Δεν έχει πολυ +spell dmg. Noob.
β) Είναι full demonology οπότε δεν έχει νόημα να ασχοληθείτε με το 10χρονο
γ) Έχει φουλ tier 3 or sth (+ φουλ demonology) οπότε και πάλι δεν αξίζει να ασχοληθείτε.

Εάν αναφέρεσθε στην συνολική ζημιά που αντέχει ένας SL Γουόρλοκ τότε οκ έχετε δίκιο αλλά να το διατυπώνετε καλύτερα.


Πέρι Felguard, που το δοκίμασα, γαμάει ωραία. Δηλαδή έχει intercept, cleave και βαράει γρήγορα και δύνατα...άσε που έχει και πάνω απο 3.5κ χιτ πόιντς. Στο grinding δε είναι απίστευτο. Φήμες τον θέλουν να τρώει nerf στο επόμενο build.

Affliction lock > Felguard lock.

Το Soul Link από 30% dmg shared με το pet και +3% dmg θα γίνει 20% dmg shared και +5% dmg increase. Κοινώς το survival talent έχασε survivalibility.

Το fear και το seduce είναι σε κοινά diminishing returns (και αυτό nerf που ήρθε με τους καιρούς και τους μουσώνες)

Το fear επίσης στο TBC σπάει ακόμα πιο εύκολα και διαρκεί πολύ λίγο. Σκεφθείτε επίσης πως σε γενικές γραμμές οι μάχες στο TBC διαρκούν περισσότερο.

Το Death Coil (aka lolcoil) είναι μια χαρά, εάν δεν καταλαβαίνετε γιατί υπάρχει και γιατί είναι έτσι τότε μην ασχολείστε. Επίσης δεν είναι dmg, heal και fear αλλά dmg, heal, horror και η διαφορά είναι σημαντική. Οι hunters btw γίνονται immune σε αυτό με το κατάλληλο spec.

Τα pets είναι εντελώς situational και ως αποτέλεσμα το ίδιο και ο Warlock, γι αυτό και οι λοκς είναι οι καλύτεροι σε duels κτλ. Εκεί είναι πάντα έτοιμοι για τον συγκεκριμένο αντίπαλο.

Στο TBC οι λοκς είναι, σε γενικές γραμμές, Rogue food.

Φακτ: Το Soul Fire (που btw είναι το μοναδικό spell νομίζω στο παιχνίδι που έχει +100% crit dmg και πέρνει φουλ spelldmg bonus από το gear σου) έχει 1 λεπτό κούλνταουν και θέλει και ρίτζεντς, ενώ είναι και situational. Αφήστε το ήσυχο.

Οι Mages κάνουν 2shots γιατί είναι burst dmg dealers και αυτή είναι η δουλειά τους.

Οι Γουόρλοκς του species Afflictius Debuffius δεν χρησιμοποιούν απαραίτητα Ιμπς για Π.Β.Π. Αυτό είναι μύθος.

Κάτι αμπίλιτις του στυλ Ice block, seduce, frost trap κτλ. είναι εκεί για να τα χρησιμοποιείς και να δίνουν σε κάθε talent tree κάποιο balance, απόψεις του στυλ "είναι gay" είναι μόνο για 10χρονα και Rogues.

Στο TBC οι Hunters μπορούν να βάλουν traps in combat (QQ more Μπλίτζα). Και ναι, γιγνώσκω για το cooldown.

Όποιος πιστεύει ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με το Pet του λοκ (ειδικά αν αυτός είναι destructlock) είναι γενικά αποδεκτό ότι είναι άξιος να χάνει όλες τις μάχες.

Πιθανό trivia (γιατί μπορεί να θυμάμαι λάθος και δεν έχω όρεξη να ψάχνω): Κάποτε όταν σκότωνες τον lock τα DoTs του φεύγανε. Η Blizzard προφανώς το έφτιαξε.

Πολλά πράγματα στους λοκς δεν δουλεύουν σωστά (κάποια σπελλς δεν παίρνουν bonuses, τάλεντς που δεν κάνουν ότι λένε κτλ.) αλλά κανένα δεν είναι bugged έτσι ώστε να είναι πιο δυνατό από όσο πρέπει. Χαχα.

Έχω γράψει πολλά και αρχίζει να με κουράζει, για πιο συγκεκριμένα πράγματα, theorycraft άλλη στιγμή. Μπε.

Βαριέμαι να κάνω και quotes
Πάλι καλά που βαριέσαι, βλάκα.