Quote Originally Posted by Deggial
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η υποστήριξη του World of Warcraft, που απαιτεί ιδιαίτερα μεγάλο ανθρώπινο δυναμικό και διαρκή συντήρηση, δεν άφηνε πόρους στην Blizzard για την συνέχεια της κατασκευής του Starcraft: Ghost.
Βασικά το παιχνίδι γινόταν απο 3rd party εταιρία και η Blizzard απλά επιτηρούσε. Ο λόγος που αναβλήθηκε είναι απλός, το παιχνίδι θα έβγαινε μόνο σε consoles όμως με τις αλλαγές στους developers (στην αρχή ήταν η Nihilistic μετά το πήρε η Swingin' Ape Studios) καθυστέρησε πολύ και τώρα προτιμούν να το βγάλουν σε κονσόλες νέας γενιάς.


Άσε που από τις συνδρομές του WoW η Blizzard παίρνει περίπου 77.940.000 ευρώ το μήνα, γιατί να ασχοληθεί με κάτι άλλο που εκτός από πόρους μπορεί να αποδειχθει και "αποτυχία" για μια τόσο μεγάλη εταιρία;