Και ο Ροναλντίνιο στηρίζει την προσπάθεια της Unicef
1/7/2006
Η Μπαρτσελόνα είναι γνωστό ότι ουδέποτε δέχτηκε να μπει διαφήμιση στη φανέλα της. Η διοίκηση των «μπλαουγκράνα», απέρριψε ακόμη και τη μυθική πρόταση των Κινέζων για να διαφημίσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 που θα διεξαχθούν στο Πεκίνο. Αυτά συνέβαιναν μέχρι σήμερα, όπου γνωστοποιήθηκε ότι, από την ερχόμενη σεζόν, η φανέλα της Μπάρτσα θα έχει διαφήμιση πάνω της. Για όσους προτρέξουν να εκδηλώσουν την αντίθεσή τους στην κίνηση αυτή, θα τους ενημερώσουμε, ότι η κίνηση των «μπλαουγκράνα» δεν έγινε με γνώμονα το χρήμα, αλλά με γνώμονα τον άνθρωπο. Συγκεκριμένα, οι πρωταθλητές Ευρώπης θα έχουν την καινούρια σεζόν στη φανέλα τους το σήμα της Unicef. Η πρωταθλήτρια της Ισπανίας, δε θα εισπράξει κανένα χρηματικό ποσό από αυτή τη συμφωνία, αφού στηρίζει την κίνηση της Unicef να προβάλει τις προσπάθειες της, σχετικά με τη βελτίωση των συνθηκών ζωής των παιδιών σε όλο τον κόσμο και κυρίως στις υπό ανάπτυξη χώρες. Αντίθετα, η διοίκηση της Μπάρτσα υποσχέθηκε να ενισχύσει οικονομικά αυτό το σκοπό, ενώ θα μπουν στη… μάχη και δύο από τα μεγαλύτερα όπλα των Καταλανών, οι Ροναλντίνιο και Έτο ως πρέσβεις καλής θέλησης των Ηνωμένων Εθνών. Η επίσημη ολοκλήρωση της συμφωνίας θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της περιοδείας που θα κάνει η Μπαρτσελόνα στις ΗΠΑ (1-13 Αυγούστου), ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να μπει διαφήμιση με οικονομικό αντίτιμο στη φανέλα των Καταλανών στο άμεσο μέλλον.
Παναγιώτης Διόλατζης

barcelonistas.gr