Loipon

ta classika pou gamane: asterix, iznogount, tin-tin, achilles talon, kai fysika ta klassika tis disney (kai i seira comics itan kali san epiloges istoriwn, omologw)

Apo alles ellinikes ekdoseis: Storm (epos), Camelot 3000 (liwste oloi!- opoios exei to no5 to agorazw oso oso), to epika kalo periodiko Vavel (epitelous ksanavgainei apo fetos) kai sigoura polla polla pou de thymamai

To fainomeno Marvel comics se genikes grammes einai fysika epiko, xaraktiristika agapimenes seires logw senariou kai sxediou mexri to 1997 pou stamatisa na mazevw (i ntoulapa gemise) einai Xmen, (otidipote me X stin arxi telos pantwn, einai kammia 7ria seires!) Wolverine, Daredevil (isws ta kalytera senaria), spiderman ennoeitai kai pali apeires seires.

Eksairesi kai apolyto top tis marvel i seira "Morituri" pou kopike fysika.

Kali arxi eixe kanei kai i Malibu ekeini tin epoxi me seires opws Prime, Hardcase kai the Strangers. Nomizw telika akyrwthikan oles giati tin agorase i image.

I image genika, me ekairesi to spawn kai to the Maxx , eixe me diafora ta xeirotera senaria alla poly kalo sxedio panta.

To Brigade tis image ksexwrize sta prwta 6 tefxi pantws.

I darkhorse eixe fovero senario stis perissoteres seires tis alla to sxedio itan polla xronia pisw.

Telos (an kai sigoura exw ksexasei to sympan) eidiki mneia sto FANTASTIKO Evil Ernie tis Chaos Comix pou esperne. Apla.

Eftyxws pou stamatisa na mazevw comics. Tha eimoun sti fylaki.

P.S. ksexasa to The Crow (nai nai afto pou egine tainia) stin Graphic Novel ekdosi tou. Apithana kalo.