ρολαρει το πραγμα. εχουμε νεο λαιβ ντειτ
https://www.facebook.com/events/5365...tab=discussion
5 ιουνη στη σκηνη του σιξ ντογκς. μαζι με The Jet Black που γαμανε.
Πως σκατα κανω την αφισα να φαινεται πιο μικρη γαμωτοοοο