ρολαρει το πραγμα. εχουμε νεο λαιβ ντειτ
https://www.facebook.com/events/5365...tab=discussion
5 ιουνη στη σκηνη του σιξ ντογκς. μαζι με The Jet Black που γαμανε.
Πως σκατα κανω την αφισα να φαινεται πιο μικρη γαμωτοοοο
![]()
ρολαρει το πραγμα. εχουμε νεο λαιβ ντειτ
https://www.facebook.com/events/5365...tab=discussion
5 ιουνη στη σκηνη του σιξ ντογκς. μαζι με The Jet Black που γαμανε.
Πως σκατα κανω την αφισα να φαινεται πιο μικρη γαμωτοοοο
![]()
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band