Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
Quote Originally Posted by Art In Haste View Post
Επιστροφή μετά από μόλις ένα χρόνο για Black Soul Horde, το περσινό ήταν από τα καλύτερα της χρονιάς.



βανδκαμπ
αυτό ψιλογάμαει άσχημα.
Quote Originally Posted by Art In Haste View Post
Το βρίσκεις καλύτερο από το περσινό;
Quote Originally Posted by Raven Lord View Post
ένα κλικ κάτω θα έλεγα.
Quote Originally Posted by Art In Haste View Post
Θα συμφωνήσω
Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
αλήθεια; δεν ξέρω μου φάνηκε για 8. το περσινό του χα βάλει 7. Ισως να χάθηκε στο σωρό και να μην ξεχώρισε. Είχαμε πολλά καλά πέρισυ. Θα το ξανακούσω τότενες με καθαρά αυτιά να διορθώσω μια αδικία. Το φετινό παραμένει πολύ καλό!
Τελικά προτιμώ λίγο παραπάνω του 2021 αλλά κοντά σε ποιότητα.