μερικά πραγματάκια για μαξ.
ο τύπος μπήκε στην f1 στα 17 του ως το απίστευτο νέο ταλέντο (που εν μέρει είναι), κοινώς φέτος είναι η 6η του χρονιά. πήγε κατευθείαν σε tier 1 ομάδα η οποία μάλιστα 2 χρόνια πριν σήκωνε επί 4 συνεχόμενα έτη το πρωτάθλημα. πάμε σε μερικά πιο σκληρά facts. έχει 120 εκκινήσεις αγώνων εκ των οποίων 10 ήταν νίκες και 4(!!!) pole positions. στην ιστορία του σπορ έχουν υπάρξει θρύλοι που δεν είχαν τόσους αγώνες ούτε σε ολόκληρη της καρρίερα τους αλλά σίγουρα είχαν πολύ πιο πλούσια κατορθώματα. ανοίγεις πχ ένα απλό wiki για τον Senna και βλέπεις οτι ο τύπος στις 161 εκκινήσεις αγώνων κατάφερε και πήρε 65 poles, 41 νίκες, 80 podiums και συνολικά 3 πρωταθλήματα και εννοείται πως πέρασε 3 χρόνια (1 στην toleman και 2 στην lotus) που είχε το αργότερο μονοθέσιο στην πίστα μέχρι να τον δει ο Ron Dennis και να τον φέρει στην maclaren.
εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ναι το παιδί έχει ταλέντο αλλά όλοι οι οδηγοί που πιάνουν τιμόνι από f1 πρέπει να έχουν ταλέντο (εκτός από τον mazepin). αν δεν έχεις ταλέντο και πιάσεις πιάσεις τιμόνι κάτι άλλο συμβαίνει και πολύ σύντομα θα φανεί μέσα στην πίστα. το στοιχείο που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι η αλαζονεία και το θράσος του και αυτό αρέσει σε πολλούς, εμένα όμως με κάνει να τρέχω προς την αντίθετη κατεύθυνση.
το περασμένο ΣΚ ο μαξ είχε το γρηγορότερο αμάξι στην πίστα. κυριάρχησε στα ελεύθερα, στα επίσημα δοκιμαστικά, πήρε την pole και οδηγούσε τον μισό αγώνα. ο ΣΕΡ ΛΟΥΙΣ και η άψογη στρατηγική της merc κατάφεραν να του πάρουν μέσα από τα χέρια μια νίκη που είχε χαραγμένο πάνω της το όνομα του. το να νικήσει ο μαξ ήταν το αναμενόμενο και πιο λογικό να συμβεί, το να χάνει έναν τέτοιο αγώνα στο οποίο έχει το πάνω χέρι το λες και δείγμα loser. αν κάτσεις να σκεφτείς δε οτι είχε 5-6 γύρους στο τέλος με πολύ ταχύτερο μονοθέσιο και επέλεξε να περάσει εκεί που είναι ίσως το ευκολότερο σημείο για να αμυνθεί ο άλλος, αντί για την μεγάλη ευθεία, δείχνει και την αντίληψη του ως οδηγού.
αυτά από έναν ταπεινό τιφόζι.





