Έχω αντιμετωπίσει πάνω από μια φορές παρόμοια κατάσταση. Επικοινώνησε με το customer service, είναι πολύ εξυπηρετικοί.
Στείλε mail όπου περιγράφεις λιτά και περιεκτικά το πρόβλημα που προέκυψε.
Το πιο πιθανό είναι ότι θα σου σκάσει απάντηση όπου θα σου ζητήσουν φωτογραφίες από ότι έχεις, ακόμα και από το κουτί δέματος του thomann που μάλλον έχεις πετάξει.
Μην ψαρώσεις και στείλε ό,τι έχεις. Θα σου απαντήσουν λιγότερο αυτοματοποιημένα για τη λύση που θα ακολουθηθεί.
Εάν έχεις δίκιο πως είναι χαλασμένο και δεν είναι δικό σου λάθος, θα γίνει η δουλειά σου.