Παίζω ανελειπώς σε καθημερινή βάση, έχω κάνει 3-4 competitive decks, με αγαπημένο το sultai midrange (η wet golgari όπως το λένε μερικοί λολ)
Περίεργο μέτα πάντως, και εκνευρίστηκα λίγο γιατί μπανάραν επιτέλους το nexus of fate στο best of 1 αλλά όχι στο best of 3, και όλοι οι σπαζαρχίδες turbofog κλπ έχουν έρθει τώρα στο bo3 και ζαλίζουνε όρχεις.





