η στάση μερίδας οπαδών του ΠΑΟΚ και στο παρελθόν και το τελευταίο διάστημα κυρίως, δείχνει ότι αυτός ο κόσμος δε θέλει να δει την ομάδα ως άλλη ΑΕΚ/Μελισσανίδης ή Ολυμπιακό/Μαρινάκης
Είναι κι αυτοί μέσα σ'αυτούς που πανηγυρίζουν για το νταμπλ ή όχι; Έχει καμιά αξία όλο αυτό στο φινάλε; Τι σημασία έχουν και τα πρωταθλήματα και τα νταμπλ ουσιαστικά; Τι σου δίνει εσένα αυτό το πράγμα ρε παιδί μου;