η μόνη παραφωνία στα μάτια μου φαντάζει η Ισπανία. Ανατολική Ευρώπη και Βαλκάνια δεν γνώρισαν ποτέ καμιά σοβαρή βιομηχανική ανάπτυξη για να χρειαστεί να αλλάξει ο ρόλος της γυναίκας δραματικά. Η Ισπανία όμως;
Απλά λιγότερο καθυστερημένοι.
Η σκέψη μου είναι πλήρως αλλοτριωμένη, ιδεαλιστική, αταξική, αντιπατριωτική και "ολίγον άρρωστη".