χμμμ... για αυτο που ρωταει ο Κουλης, τι φαση στο Περτουλι?
ειναι προστατευομενη περιοχη και κυνηγαν το φρη γενικα? οι φωτοζ/τοποθεσιες που εβαλε ο Raver δεν δειχνουν κατι τετοιο

εμεις οι Βουργαροι Λαιλια παμε (ιδιο υψομετρο αν δεν κανω λαθος) και ειμαστε τελειως χυμα
και μιλαμε για δασος μεσα ε? επισκεψεις αρκουδων στις σκηνες και τετοια