Διαφωνώ στο 150% όσων λες, αλλά δεν πειράζει. Το τελευταίο TransAlp ήταν λίγο βαρύτερο απ' το προηγούμενο και πάλι όμως το οδηγούσες λες και ήταν ποδήλατο. Εντάξει, δεν ήταν ΧΤ660Χ, αλλά για την κατηγορία του, ήταν μια χαρά. Ο 700άρης κινητήρας του Deuville του έδωσε λίγο νεύρο παραπάνω, που έλειπε απ' το 650 και επειδή οι τροχοί μίκρυναν ελάχιστα, έγινε περισσότερο μηχανή για πόλη, θυσιάζοντας τον όποιο off χαρακτήρα είχε.

Παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με το TransAlp, καθότι είναι η αγαπημένη μου μηχανή, αυτή που έχω οδηγήσει και μου "έκατσε" καλύτερα απ' όλες και γενικώς, την αγαπώ ιδιαίτερα.