ωχ...σωστός...
ωχ...σωστός...
Βump!
Πάνω που έκανα search για να ανοίξω θρεντ για usb audio interface έπεσα εδώ έχοντας τα ίδια ερωτήματα.
Ψάχνω κάτι στο 100άρι για να γράφω κιθάρες, άντε και καμια ηχογράφηση με μικρόφωνο. Μόνιτορ χρειάζονται απαραίτητα; Δε μπορώ να στείλω την έξοδο στον ενισχυτή που έχω μόνιμα συνδεδεμένο στο πισί;
για δείξε την πραμάτεια σου και το ποσό, ποτέ δεν ξέρεις
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ
αλλά να το κάνεις σε φάση δεν έγινε και τίποτα : έχει ένας φίλος αυτό και το δίνει τόσο, θες να του πω?
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ
Σου έχει πει μήπως αυτός ο φίλος για ποιο λόγο ονομάζονται Mic/instrument inputs τα 2 τελευταία κανάλια; Έχουν άλλο προενισχυτή;
"Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -
Lord Lucifer Morningstar
δεν ήξερα οπότε googlara κι εγώ:
It's to do with input impedance and sensitivity.
An input labelled as "instrument" is usally designed to handle the output of a guitar pickup, and for that it needs to have an input impedance of at least 100KOhm, preferably 500KOhm to 1MOhm, and a medium to high sensitivity, as the output from a pickup is quite low. Instrument inputs are usually unbalanced, meaing that there is a single signal wire plus a ground connection, so the input is a 2-pole (TS) jack.
A "mic" input is conventionally via an XLR connector (male on the mic cable and female on the pre-amp). It is a low-impedance balanced input, meaning that the signal is developed between two signal wires. Its input impedance is usually in the range 2KOhm to 10KOhm. The sensitivity is high, because the output from a microphone is often very low amplitude. Because of the balanced nature, the two signal wires can be raised up to a relatively large voltage (e.g. 48V) with respect to the ground, and this is the way that d.c. power can be supplied to a condenser or other sort of microphone that needs a polarising voltage or power for internal electronics. This method of powering is called "phantom power".
A "line" input is designed to handle high-level signals from other pieces of equipment. They are usually balanced and about 10KOhm differential impedance, so can be sent through an XLR connector like for a microphone (but with phantom power turned off) or through a 3-pole (TRS) jack. Because line-level signals are already at a high amplitude, the gain of a line input is low, sometimes needing an attenuator switched in to reduce the level to what the receiving equipment can handle.
all the channels can receive microphone signals on XLRs. The jack sockets on channels 1 and 2 are unbalanced (TS), high-impedance, medium sensitivity. The jack sockets on the other channels are balanced (TRS), medium impedance and low sensitivity.
tt0274518
Όπως το φαντάστηκα. Έψαχνα για κονσόλα πρόσφατα και μία Soundcraft που κοιτούσα, είχε τις λεγόμενες Hi-Z εισόδους. Απλά η PreSonus τις ονομάζει instrument. Είναι καλή περίπτωση, ιδίως για κάποια ακουστικά όργανα, γιατί γλιτώνεις και το di-box. Εκτός αν μιλάμε για καμιά απόσταση άνω των 10 μέτρων, που δε νοείται για unbalanced TRS βύσμα.
Καλή κάρτα και καλή τιμή τη δίνει ο φίλος σου. Ίσως του στείλει ΠΜ ένας δικός μου φίλος, αν ο δικός σου στέλνει προς το βορρά.
Last edited by OniBocho; 11-04-2016 at 00:26.
"Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -
Lord Lucifer Morningstar
δουλευω τα τελευταια 2 χρονια με την audio kontrol 1 της Native Instruments. εξαιρετικη καρτουλα με πολυ χαμηλο latency οτι πρεπει για οργανα και μονο. για φωνη ξεχαστε οτιδηποτε ποιοτικο απο σπιτι. θα ακουγεται για παντα σκατα. πλεον δεν υπαρχει στην αγορα η 1 (εκτος αν βρεις στοκ πουθενα) αλλα η 6. Και οι 2 ειναι στην ιδια φαση ποιοτικα αλλα η 6 εχει 2 εισοδους αντι για 1 που ειναι καλυτερο. Τιμες γυρω στο 200αρι και αναλογα το μαγαζι φυσικα. Στην καρτα αυτη λοιπον πλαγκαρω κιθαρα η μπασο και μετα amplitube για να εχω στο περιπου καποιες σταθμες στο νου μου οταν θα παω για το reamping. Οταν παιζω ακραιες μετσαλ μουσικες αυτο το σεταπ ειναι γαματο. Καθαρογραφω μπασακι ας πουμε στο qubase με τον Αmpeg SVT3 του amplitube για να εχω ενα δειγμα ηχου και μολις ειναι ετοιμο το project, βγαζω οποιοδηποτε πλαγκιν, κανω εξπορτ το project και το παω για reamp στο στουντιο στον πραγματικο SVT. Ετσι εκανα το Vulnus και το αποτελεσμα με ικανοποιησε. Οταν τωρα γραφω για την αλλη μπαντα που παιζουμε αρχαια μουσικη ροκενρολ, παιρνω ολο αυτο το σεταπ ανοιγω με δονητη τον κωλο μου, το τοποθετω βαθια, παιρνω την κιθαρουλα μου και παω κατευθειαν στο στουντιο στον fender super reverb και τα γραφω ολα εκει γιατι ΤΙΠΟΤΑ και ΚΑΜΙΑ σπιτικη ηχογραφηση δεν θα αγγιξει ουτε στο ελαχιστο τη σφαλιαρα που τρως απο την 1η πενια σε πραγματικο vintage ενισχυτη.
Για φωνη οπως ειπα ξεχνα το σπιτι ακομα και για προχειρες ηχογραφησεις εκτος αν ριξεις φραγκα.
Last edited by babality; 22-04-2016 at 10:19.
Μην ξεχνάς το 3ο γράμμα...
Καλά τα λες, γενικότερα το κομμάτι των ηχογραφήσεων με μικρόφωνο στο σπίτι δεν είναι εύκολο. Και ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει κάτι που να μη σε ικανοποιεί, γιατί η αλυσίδα του ήχου είναι αναλογική μέχρι το input, οπότε τα πράγματα πρέπει να τηρούν μια σχετική αναλογία για να πάρεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, για το οποίο όμως θα έχεις πάντα κατά νου ότι σε ένα studio τα πράγματα θα ήταν 9,5/10 φορές καλύτερα.
Κι αυτό γιατί, ακόμα κι αν έχεις το U87 ή το Μ150 για μικρόφωνο δε θα έχεις ούτε ανάλογα καλώδια, ούτε ανάλογο μέσο ηχογράφησης και ΦΥΣΙΚΟΤΑΤΑ στο σπίτι δε θα έχεις το recording booth, οπότε τι να το κάνεις το μικρόφωνο των 4500 ευρώ; Οπότε είτε αποφασίζεις πως οι ηχογραφήσεις σου έχουν ταβάνι ποιότητας και πορεύεσαι, είτε κάνεις αυτό που λέει ο babality. Διότι και εξαιρετικό ενισχυτή να έχεις, δε συγκρίνεται η ποιότητα της ηχογράφησης και ο όγκος του σήματος όταν τον γράφεις με μικρόφωνο, σε σύγκριση με ένα ταπεινό line out που ενδεχομένως έχει η κεφαλή σου κτλ κτλ, οπότε επανερχόμαστε στην ανάγκη του studio.
Δε λέω πως οι home ηχογραφήσεις είναι καταδικασμένες, αυτό εξαρτάται άμεσα κι από το τι είδος θέλεις να γράψεις, αλλά την ποιότητας της ηχογράφησης θα τη δεχθείς στη μείξη κι ακόμα περισσότερο στο mastering και ενδέχεται να σε τιμωρήσει πολύ αυστηρά.
Στο αρχικό ερώτημα του necrosaturate πάντως, προφανώς και μπορείς να συνδέσεις με τον ενιχυτή σου (φαντάζομαι εννοείς HiFi ενισχυτή κι όχι οργάνου), αλλά θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι αυτό που θα ακούς από την ηχογράφησή σου θα είναι αρκετά "χρωματισμένο", πράγμα που σημαίνει ότι θα έχες πολλές αποκλήσεις σε επίπεδο κυρίως EQing. Για τα χρήματα που σκέφτεσαι πάντως, μπορείς εύκολα να βρεις κάποια interfaces της Μ-AUDIO ή και της EDIROL που να σου δίνουν αξιόπιστο αποτέλεσμα. Με όλα τα άνωθεν φυσικά στο πίσω μέρος του μυαλού σου.
"Why do they blame me for all their little failings? They use my name as if I spent my entire day sitting on their shoulders, forcing them to commit acts they would otherwise find repulsive. "The Devil made me do it." I have never made one of them do anything. Never. I need no souls. And how can anyone own a soul? No, they belong to themselves. They just hate to face up to it..." -
Lord Lucifer Morningstar