Μερσι παλικαρια μου.Αυτο που ειπες για hellhound μ'αρεσε!! Για temple τα εχουμε πει.Περιμενω το ντεμπουτο να πεσει στα χερια μου (σε υγρη μορφη)
Μερσι παλικαρια μου.Αυτο που ειπες για hellhound μ'αρεσε!! Για temple τα εχουμε πει.Περιμενω το ντεμπουτο να πεσει στα χερια μου (σε υγρη μορφη)
"I know this: if life is illusion, then I am no less an illusion, and being thus, the
illusion is real to me. I live, I burn with life, I love, I slay, and am content."
http://www.myspace.com/cosmicplunge
http://el-gr.facebook.com/pages/Cosm...p_178091127385