Originally Posted by mourning apocalypse Παιδιά δν έχω ιδέα από το άθλημα,απλώς θα ήθελα να μου πει κάποιος που ασχολείται αν ο φίξερ γράφει κεδώ μαλακίες όπως στο nba. Καλα, σορρυ, δε θα ξανακραξω τον λεμπρονουκο σου
View Tag Cloud
Forum Rules