Quote Originally Posted by mourning apocalypse View Post
Παιδιά δν έχω ιδέα από το άθλημα,απλώς θα ήθελα να μου πει κάποιος που ασχολείται αν ο φίξερ γράφει κεδώ μαλακίες όπως στο nba.
Καλα, σορρυ, δε θα ξανακραξω τον λεμπρονουκο σου