Quote Originally Posted by Κωλαράκι Τορνευτό View Post
1. Ειναι το 4ο παιχνιδι σε revenue στη λιστα που εσυ εβαλες για το 2013. ΤΕΤΑΡΤΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. Συνελθε. Δε μπορεις να λες οτι το παιχνιδι "εχει πεθανει".
2. Δε με ενδιαφερει να υπερασπισω κανενα παιχνιδι, απλα διαφωνω μαζι σου σε εναν ισχυρισμο που εκανες. Μεχρι εκει.
3. Το αν υστερει ή υπερτερει σε καποια στοιχεια εναντι αλλων παιχνιδιων, ειναι μεχρι ενα σημειο και υποκειμενικο. Μεχρι ενα σημαντικο σημειο βασικα. Εσυ εκθειαζεις το story/lore/κτλ του παιχνιδιου. Εγω βρισκω φοβερα και τα raids και το group play και αρκετα αλλα στοιχεια του παιχνιδιου.
4. Το παιχνιδι γενικα θεωρειται πετυχημενο, ισως οχι με τις υπερογκες expectations που ειχαν στην αρχη καποιοι, αλλα ειναι profitable και εχει λαβει πολυ θετικες κριτικες απο ολα τα περιοδικα/sites.
5. Προφανως υπαρχει παντα χωρος για βελτιωση, σε πολλους τομεις του παιχνιδιου, και αυτο γινεται σιγα σιγα. Δεν ειπε κανεις οτι ειναι τελειο παιχνιδι, υπαρχουν πολλα που πρεπει να διορθωθουν ακομα.
6. Η εταιρια βγαζει τα περισσοτερα κερδη της απο το Cartel Market κι οχι απο τις συνδρομες, οι οποιες παραμενουν σε πολυ υψηλο επιπεδο.

Συγγνωμη που διαφωνω μαζι σου καθως εγω δεν ειμαι γκεημερ και δεν παιζω καθε ΜΜΟ που βγαινει και δεν "ξερω ποτε ενα παιχνιδι ειναι επιτυχια ή αποτυχια" αλλα καλως ή κακως, το παιχνιδι βγαζει κερδος. Το αν ηθελαν καποιοι στην ΕΑ να το κανουν νο 1 και τελικα ειναι νο 4 ξερω γω, μπορει εσυ να το θεωρεις αποτυχια οκ. Βασικα εχεις κολλησει στο 2012 και τωρα ειναι 2015. Ξεπερασε το αυτο που εγινε τοτε με τη μειωση των subscribers και το merging των servers. Ειμαστε 3 χρονια μετα και ο αριθμος των subscribers εχει πλεον αυξηθει, αλλα οπως σου ξαναειπα, η εταιρια βγαζει τα περισσοτερα λεφτα με τo Cartel Market. Γενικα, δε μπορει να εισαι ΤΟΣΟ αλαζονας ωστε να νομιζεις οτι ξερεις καλυτερα απο την ιδια την εταιρια που στηριζει ακομα το παιχνιδι και που καταφερνει να βγαζει κερδος.
Τελικά ίσως δε διαφωνούμε όσο νομίζουμε. Απλά τα βλέπουμε λίγο διαφορετικά.

1. 4ο σε μια λίστα που το 2ο είναι grindfest του 1998 (και το 1ο κυκλοφόρησε το 2004). Συμφωνώ, όμως, με το πόιντ σου.
3. Δεκτό, αλλά δεν έχεις άλλο κριτήριο. Πλας είσαι biased γιατί είσαι λούκας φανμπόης!!1
4. Εντάξει, εδώ εξαρτάται πώς ορίζεις το "πετυχημένο". Τους στόχους ενός οτιδήποτε, καλώς ή κακώς, τους ορίζει ο publisher/distributor (η EA στην προκειμένη). Το γεγονός είναι ότι ήταν ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο, υποψήφιο να αλλάξει το σκηνικό στον χώρο, το οποίο απέτυχε να πιάσει τους αρχικούς στόχους. Μπορώ να σου δώσω 10 λόγους γιατί. Κάποιους τους ανέφερα ήδη, χονδρικά. Από τότε, φυσικά, έχει εξελιχθεί και έχει γίνει πολύ καλύτερο, αλλά το στοίχημα χάθηκε τους πρώτους μήνες. Γι'αυτό και άρχισαν από νωρίς οι ανακατατάξεις. Ναι, δεν το άφησαν να "πεθάνει", όπως το εννοείς, αφού συνεχίζει να έχει κόσμο ονλάιν, αλλά, όπως το εννοώ εγώ, μετά από τόσα server merges/transfers οι πλανήτες ακόμα είναι άδειοι... Ανέβασε ένα νέο χαρακτήρα και θα με θυμηθείς.
5. Σαφώς. Όλα τα παιχνίδια έχουν τέτοια "θέματα". Αλλά το SWToR δεν κατάφερε να κάνει τη διαφορά, που τόσο είχε ανάγκη και τόσο είχαν στοιχηματίσει σε αυτό (μιλάμε για πανάκριβη παραγωγή ε). Είχε κάποια πολύ καλά στοιχεία (story, voiceovers), κάποια "καινοτόμα" στοιχεία (companions, profession skillup system, pvp maps/minigames), ενώ στο μεγαλύτερο μέρος απλά "αντέγραφε" την πλειονότητα των mmos και, ταυτόχρονα, έπασχε σε βασικότατους τομείς. Αυτό το τελευταίο ήταν μεγάλο πλήγμα. Αν θες να πετύχεις, πρέπει τουλάχιστον να κάνεις εξίσου καλά αυτά τα οποία προϋπάρχουν σε άλλα games. Αναφέρομαι κυρίως στη game engine (τραγική). Απαράδεκτα loading times, παράλογα fps drops, ανύπαρκτο UI customisation, έλλειψη group finder κτλ κτλ κτλ. Κι όλα αυτά επειδή "δανείστηκαν" έτοιμη engine, αντί να δημιουργήσουν δική τους. Τους πήρε μήνες ολόκληρους για να μπορέσουν να κάνουν απλούστατα πράγματα.
6. To δέχομαι και οκ, όσο το χρήμα ρέει, έστω μέσω του market, φυσικά συνεχίζει και καλά κάνει.

Δεν είμαι 100% σίγουρος για το "κέρδος", αν υποθέσουμε ότι αρχικά στοίχισε 200+ μύρια δολλάρια (αυτά είναι τα επίσημα νούμερα). Ναι, ίσως μετά από τόσα χρόνια να κατάφερε επιτέλους να βγάλει κέρδος. Αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω τα απόλυτα νούμερα, έτσι από περιέργεια. Πχ. το '12 είχε 700-800k συνδρομές. Πόσο ανέβηκαν το 2015;